Kukkantó tábor

Sziasztok, a  Kukkantó tábor a veszprémi  Lackó Dezső forrásnál kezdődött. Regenye Imre táborvezető bemutatta nekünk a horgászathoz  szükséges kellékeket, a horgászbot részeit és elmondott sok érdekes tippet a halfogással kapcsolatban. Majd lesétáltunk a Jezsuita templomhoz megebédeltünk és elkezdtünk horgászni.

Ezelőtt még nem próbáltam ki ezt az izgalmas sportot, de szerintem,  mindenki nevében mondhatom, hogy nagyon tetszett. A fenti képeken Zitát láthatjátok aki megnyerte a halfogó versenyt 13 hallal. Az első nap nagyon hamar eltelt , de ez nem baj hisz tudtam hogy a következő még izgalmasabb lesz.

A második nap a Veszprémi várban gyülekeztünk majd elkezdtük  túránkat ,amikor szinte  körbejártuk az egész várost.

Először felsétáltunk a István és Gizella szoborig ahonnan gyönyörű a kilátás. A fiúk távcsővel próbálták nézni a várost és ehhez sok apró pénzt gyűjtöttek.

Majd a Mátyás kiállítás következett, ahol nemcsak régi tárgyakat és könyveket láttunk hanem megismertük Mátyás az igazságos király történeteit is. Következő úti célunk a  tégla múzeum volt, ahol sok régi téglát és maketteket néztünk meg.

A várban meglátogattuk a Szent István Ferences templomot amit nemrég újítottak fel, gyönyörű volt és elgondolkodtató.

Később kisétáltunk a Benedek hegyre, ahol elmentünk egészen a szikla perem széléig. Utána nagyon finom fagylaltot ettünk a Völgy fagyizóban

A fenti képen látható az, hogy nagyon vigyáztunk Tivadarra nehogy leessen a nagy szikláról, ezért fogta Péter bácsi a kezét  ,a másik képen Zitát láthatjátok, aki élvezi kirándulást.

A nap végén elsétáltunk a vizilabirintus mellett majd egy jót játszottunk a “Rézsüs” játszótéren végül minden erőnket összeszedve vissza ballagtunk  a Március 15. úti könyvtárba, ami sokkal messzebb volt mint gondoltuk.

A harmadik napon a Veszprém tévénél gyülekeztünk, hisz a következő két estét a csopaki Park Villában töltöttük. Amikor oda értünk mindenki megkapta a szobája  kulcsát majd elhelyezkedtünk és kezdőtek a programok.

Először elmentünk a Csopaki haranglábhoz, amit nem rég újítottak fel, és 2017 karácsonyán az eddig néma torony közadakozásból új harangokat kapott, ezeket az újszülöttek érkezésének örömére szólaltatják meg. A város polgármestere Ambrus Tibor elmesélte, a harangláb és a templomrom történetét.Utána külön engedélly fel is mászhattunk a toronyba, ami nem mindennapi álmény.

Visszamentünk a szállásra, pihentünk egy picit és játszottunk. Később  lementünk a Csopaki strandra de éppen csak, hogy úsztunk egyet már mehettünk is vacsorázni.

A negyedik nap esett az eső. Reggel Zita meg é, szállásunk parkjában a Pele tanösvényt (2014-ben az év tanösvénye)  bemutattuk a tábor lakóknak. A nap nagyobb részében társasjátékkal játszottunk. Délután a Paper Dog (grafikai, tervezői cég) dolgozói bemutatták ,hogy hogyan  készítették elő a Kukkantó megújuló weboldalát, és megtudtuk azt is hogyan tudjuk majd használni, ennek segítségével tudom most megosztani veletek tábori élményemet. Este amikor elcsitult az eső kint a parkban számháborúztunk és északai kaland játékot szerveztünk.

Másnap kicsit álmosan de annál több élménnyel hagytuk el táborhelyünket.Reméljük jövőre is találkozunk a Kukkantó táborban.